تلاش مذبوحانه وهابیت نقش بر آب شد
نوشته شده توسط : علی
 
 
 

مردممسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان با اشاره به اینکه دست وهابیت برای مردم رو شده است، گفت: حرکت مردم در استقبال از ضریح عشق، عمال آمریکا و صهیونیست را رو سیاه کرد.

هامون به نقل از باشگاه خبرنگاران:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی در اهواز اشتیاق و شور مردم خوزستان در استقبال از کاروان سفینةالنجاة را وصف‌ناپذیر دانست و اظهار داشت: حضور مردم در استقبال از ضریح نور به گونه‌ای است که قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی را از همگان سلب کرده و عشق آنان است که زمان حرکت ضریح عشق را تعیین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در طول حرکت کاروان سفینةالنجاة جز عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) چیزی مشاهده نکردم، اضافه کرد: باید شبکه‌های خارجی که این‌قدر علیه ملت ایران تبلیغ می‌کنند و قصد جداکردن آن‌ها از اعتقاداتشان را دارند، این حضور گسترده را ببینند و بدانند که ملت ما در راه ارزش‌های خود، از تمام هستی می‌گذرد.

وی عشق و محبت مردم ایران به خاندان پیامبر اعظم‌ (ص) به ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین‌ (ع) را در دنیا بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: مردم نقاط مختلف با طی کردن مسیرهای طولانی با پای پیاده و برهنه برای زیارت ضریح عشق سر از پا نمی‌شناسند و از هم سبقت می‌گیرند.

اهل بیت (ع)؛ واسطه فیض

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان شور و نشاط معنوی و در صحنه بودن را از خصوصیات بارز شیعیان عنوان کرد و اظهار داشت: شیعه مولا علی‌ (ع) باید همیشه جوش و خروش دینی داشته باشد و این حضور معنادار مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

موسوی شور و عشق مردم را نشانه‌ای از دوستی و پیوند خالصانه مردم ایران با اهل بیت (ع) دانست و گفت: این حضور گسترده یک نوع محبت به اهل بیت (ع) و حفظ شعائر اسلامی است که دشمنان هم خودشان می‌دانند و برایشان روشن است.

وی با اشاره به شبهاتی که از سوی وهابیون در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی ایجاد شده نیز تاکید کرد: آن‌ها دستشان برای مردم رو شده و با آن شیطنت که از جنس ناخالصی دارند این شبهات را وارد می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه مردم ما به اسم مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خود را متبرک می‌کنند، افزود: تمام کسانی که در کنار ضریح عشق قرار می‌گیرند به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) متوسل می‌شوند زیرا آن‌ها واسطه فیض هستند و پیش خداوند آبرو دارند.

وی ادامه داد: ما شیعیان با توسل به امامان معصوم (ع) به خداوند نزدیک می‌شویم و شبهات مطرح شده اثری در اعتقادات راسخ ملت بزرگ ایران ندارد.

کاروان سفینه النجاه بیش از یک هفته است در خوزستان حضور دارد و شهر به شهر و روستا به روستا از عطر ضریح خامس آل عبا آکنده و لبریز است./س





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: